چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۰۳

بهترین روغن زیتون در هر نقطه قیمت (2021)

۹ بازديد
در تلاش بلندپروازانه خود برای یافتن بهترین روغن زیتون، بیش از 100 بطری را در یک دوره دو هفته ای آزمایش کردیم. خبر خوب؟ ما مقدار زیادی روغن زیتون پیدا کردیم که دوست داشتیم در هر سطح قیمتی. خبر بد؟ ما همچنین بطری هایی پیدا کردیم که واقعاً آنها را دوست نداشتیم.

بخش ناراحت‌کننده این است که حتی بطری‌هایی که در اولین مزه دوست داشتیم، وقتی دوباره یک هفته بعد آنها را می‌چشیم، دیگر به همان اندازه پر جنب و جوش نبودند. به همین دلیل است که پیشنهاد می کنیم یک روغن زیتون فوق بکر با قیمت مناسب (هر چه که برای شما معنی دارد) از آخرین برداشت خریداری کنید، آن را هوشمندانه نگهداری کنید و هر روز صبح، ظهر و شب از آن استفاده کنید. از آن عبور کنید تا زمانی که هنوز تازه است!

در واقع، چندین تن از سردبیران آشپزخانه آزمایشی ما اذعان دارند که فقط یک بطری روغن زیتون را در آشپزخانه خود برای پخت و پز، پختن، تهیه سالاد و اضافه کردن یک نم نم نم نم نم نم برای تکمیل به غذاهایی که به آن نیاز دارند، نگه می دارند. اگر شما هم از این نوع آشپز هستید، با بالاترین امتیاز روغن زیتون در جمع بندی ما دریافت خواهید کرد: روغن زیتون فوق بکر Monini GranFruttato.

اما، همانطور که گفتم، ما چند مدعی برتر دیگر را انتخاب کردیم. برای متدولوژی ما و فهرست کامل روغن‌هایی که چشیده‌ایم، به پایین بروید. اما اول: انتخاب های ما برای بهترین روغن زیتون های سال 2021.

بهترین روغن زیتون در کل: Monini GranFrutatto
این ترکیب ایتالیایی با امتیاز بالا با یک لقمه فلفلی ماندگار متعادل می شود. مگی هافمن، سردبیر ارشد، آن را علف‌دار با ته‌رنگ‌های حکیم‌مانند یافت. همچنین طعم زیتون را بدون تردید می‌دهد (که به اندازه کافی خنده‌دار است، نمی‌توان برای هر برندی گفت).

یکی از مواردی که ممکن است به حفظ طراوت و شادابی این بطری کمک کند این است که سازنده یک "پاپ‌آپ pourer" در زیر درپوش تعبیه کرده است که میزان اکسیژن ورودی را محدود می‌کند. (به یاد داشته باشید: اکسیژن، گرما و نور همگی می توانند یک روغن خوب را بد کنند.) از این بطری در تمام کاربردهای روغن زیتون مالشی استفاده کنید.

تصویر ممکن است موارد زیر را شامل شود: نوشیدنی، مشروب، الکل، و نوشابه
روغن زیتون فوق بکر ممتاز Monini
40 دلار در آمازون
بهترین روغن زیتون مقرون به صرفه: ترکیب ایتالیایی Colavita
ما این روغن زیتون ایتالیایی را با عطر و طعم خوب و طعم فلفلی یافتیم. در حالی که برخی از بطری‌های این دسته بی‌مصرف یا آبکی بودند، اما از نظر تندی در وسط علامت قرار می‌گیرد (یعنی نه طعم ملایمی دارد و نه طعمی بسیار قوی - در این بین در جای خوشحالی قرار گرفت). مزه‌کنندگان همچنین به طعم‌های بادام تلخ، فلفل سبز، مرزنجوش و مرکبات اشاره کردند.

تصویر ممکن است موارد زیر را شامل شود: نوشیدنی، مشروب، الکل، نوشابه، ابسنت، و بطری
روغن زیتون فوق بکر ایتالیایی Colavita ممتاز
13 دلار در آمازون
ما همچنین روغن زیتون فوق بکر مرولا را دوست داشتیم. برای یک گزینه ملایم تر در حدود 20 دلار، به سراغ این ترکیب اسپانیایی بروید. امیلی جانسون ویراستار تجارت دریافت که طعم گیاهی ملایمی دارد که یادآور مریم گلی یا پونه کوهی است. طعم لطیف آن هم در شیرینی‌های شیرین و هم در شیرینی‌های خوش طعم و یا در پختن چیزی مانند تخم‌مرغ‌های همزده، که در آن کمی روغن زیتون خوب است، به خوبی بازی می‌کند، اما یک روغن پررنگ ممکن است بی‌نظیر باشد.

تصویر ممکن است موارد زیر را شامل شود: ‏‏بطری‏، ‏ شیکر‏ و ‏مواد آرایشی
روغن زیتون فوق بکر مرولا
20 دلار سر میز SUR LA
کالیفرنیا Olive Ranch Everyday نیز در میان این گروه برجسته بود. اگرچه کالیفرنیا پس از انتقال از روغن زیتون 100 درصدی تولید شده در کالیفرنیا به سری مقصد، که از بنادر مختلف روغن زیتون برای مقابله با تغییرات برداشت ناشی از تغییرات آب و هوایی تهیه می‌شود، با واکنش‌های شدیدی مواجه شد، اما متوجه شدیم که ما هنوز این آماده به کار آشپزخانه آزمایشی را دوست داشتم. ملایم، مغزدار و غنی است. و حتی اگر هیجان‌انگیزترین و زنده‌ترین روغن موجود در فهرست نباشد، ما همچنان از آن برای پخت و پز هر روز استفاده می‌کنیم.

تصویر ممکن است موارد زیر را شامل شود: گلدان، سفال، کوزه، گیاه، گیاه گلدانی، غذا، کچاپ، بطری، نوشیدنی، نوشیدنی، سبزی و گیاهی
روغن زیتون فوق بکر در مزرعه زیتون کالیفرنیا
8 دلار در هدف
بهترین روغن زیتون میان رده: Monini D.O.P. آمبریا
این روغن طعم مشخصی دارد - تقریباً مانند رزماری - که باعث می شود با چیزهای شیرین به خوبی بازی کند. امیلی یک «خامه‌آلود» زیرین را صدا کرد که باعث شد بخواهد آن را با سالاد پرتقالی همراه کند. البته، ما همچنین خوشحال می شویم که آن را روی یک بشقاب گوشت و پنیر بریزیم، یک کاسه سوپ کدو حلوایی زمستانی را تزئین کنیم، یا آن را در یک کیک سیب سریع و خوشمزه بپزیم.
منبع
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.