یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۰۳

آرشیو فروردین ماه 1401

راه کارهای زندگی سالم

فواید روغن زیتون 013 برای مادران آینده

۱۳ بازديد
به عنوان یک مادر آینده، احتمالاً اغلب به این فکر می کنید که آیا چیزی که می خورید و می نوشید و چیزی که روی پوست خود می گذارید برای نوزاد متولد نشده شما بی خطر است یا خیر.

ما اینجا هستیم تا به شما بگوییم که مصرف و استفاده از روغن زیتون در دوران بارداری کاملا بی خطر است، بنابراین می توانید با اطمینان آن را به رژیم غذایی و مراقبت از پوست خود اضافه کنید!

1) به رشد کودک شما کمک می کند
روغن زیتون سرشار از اسیدهای چرب امگا 3 است که، همانطور که احتمالا می دانید، به دلیل فواید شگفت انگیزی که برای قلب کودک شما دارند، ضروری هستند.

اما همانطور که کودک شما در رحم شما رشد می کند، مصرف روغن زیتون شما می تواند عملکرد و رشد مغز او را نیز بهبود بخشد.

2) علائم کشش را کاهش می دهد
زن باردار با علائم کشش بیگانه نیست!

اکثر زنانی که بسته شیرین شادی خود را حمل می کنند، این پدیده رایج را تجربه می کنند. این به این دلیل است که بدن شما رشد می کند و برای سازگاری با کودک در حال رشد شما کشیده می شود، بنابراین خطوط شما کاملاً ارزش آن را دارند!

مالیدن روغن زیتون به شکم و پهلو در اوایل بارداری یکی از بهترین راه‌ها برای جلوگیری از ترک‌های پوستی است!

3) سیستم ایمنی بدن شما را تقویت می کند
زن باردار در حال خرد کردن سبزیجات و پختن با روغن زیتون

بر کسی پوشیده نیست که بارداری در 99.9 درصد مواقع شما را خسته می کند! بدن شما اضافه کاری می کند تا انسان دیگری در درون شما ایجاد کند.

این بدان معناست که سیستم ایمنی بدن شما ممکن است کمی ضعیف‌تر باشد، و شما را مستعد ابتلا به بیماری‌ها کند یا اینکه احساس کنید شبیه خودتان نیستید. به همین دلیل است که خوردن یک رژیم غذایی سالم و حفظ نوعی ورزش روتین در دوران بارداری بسیار مهم است.

دریافت مقدار مناسب ویتامین در روز بخش مهمی از یک رژیم غذایی سالم است. به عنوان مثال، ویتامین A نقش مهمی در حفظ سیستم ایمنی بدن شما ایفا می کند و سلامت چشم را ارتقا می دهد.

خوشبختانه روغن زیتون سرشار از ویتامین A است! روغن زیتون را در حد اعتدال مصرف کنید و آن را در دوران بارداری به رژیم غذایی خود اضافه کنید تا از فواید فراوان آن بهره مند شوید!

برای حفظ رطوبت بیشتر برای ترمیم پاشنه های ترک خورده، هنگام خواب جوراب نخی بپوشید.

روغن زیتون فوق بکر زیتون 013 چیست و چرا سالم است؟

۱۷ بازديد
روغن زیتون فوق بکر که به خاطر طعم غنی، تطبیق پذیری و فواید سلامتی اش شناخته شده است، یک ماده عالی برای نگهداری در کمد آشپزخانه شما است.

استفاده از آن نه تنها برای برشته کردن، سرخ کردن، پختن یا تفت دادن آسان است، بلکه سرشار از آنتی اکسیدان ها و چربی های مفید برای قلب است.

به‌علاوه، به‌خاطر فواید بسیاری که برای سلامتی دارد، به‌طور گسترده مورد مطالعه قرار گرفته است، با برخی تحقیقات نشان می‌دهد که می‌تواند از بیماری‌های قلبی محافظت کند، با سرطان مبارزه کند و التهاب را کاهش دهد.

این مقاله نگاهی دقیق‌تر به فواید بالقوه، مضرات، و کاربردهای روغن زیتون فرابکر، همراه با نحوه انطباق آن با سایر روغن‌های پخت و پز دارد.

Duet Postscriptum/Stocksy
روغن زیتون چیست و چگونه درست می شود؟
روغن زیتون نوعی روغن است که از زیتون، میوه درخت زیتون استخراج می شود.

ف

چرا داشتن یک پشتیبانی خوب وب سایت مهم است؟

۱۵ بازديد
هر کسب و کار مدرنی برای جذب مشتریان جدید و وفادار نگه داشتن مشتریان فعلی نیاز به یک وب سایت دارد. از سوی دیگر، کارآفرینانی که وب‌سایت‌های تجاری خود را اداره می‌کنند، اغلب از وظایف مدیران وب‌سایت غفلت می‌کنند. وقتی آنها مدیران وب سایت خود را نادیده می گیرند، بیش از آنچه فکر می کنند به کسب و کار خود آسیب می رسانند.

وب‌سایت‌ها کسب‌وکارها را به همان روشی که لوگوها و سایر عناصر برندسازی انجام می‌دهند، نشان می‌دهند. وب سایت ها همچنین بسترهایی برای به اشتراک گذاری محتوای جالب، شروع کمپین های بازاریابی و سازماندهی برنامه های وفاداری هستند.

با این حال، وب سایت ها نیاز به مراقبت منظم دارند. اگر از وب سایت شرکت خود غافل شوید، به زودی منسوخ شده و برای مصرف کنندگان جذاب نخواهد شد.

این می تواند به شدت به کسب و کار شما آسیب برساند زیرا شرکت هایی با وب سایت های قدیمی اغلب توسط مصرف کنندگان بی پروا و غیرقابل اعتماد در نظر گرفته می شوند. بنابراین، جدا از تمام مزایای بازاریابی، وب سایت ها نیز نقش مهمی در بهبود شهرت کلی شرکت شما دارند.

متأسفانه، بسیاری از کارآفرینانی که وب مسترهای حرفه ای نیستند، در اجرای وظایف روزمره وب مستر مشکل دارند. گاهی اوقات باید یک قطعه کد HTML یا CSS بنویسید، یا باید تغییر بزرگتری در پلتفرم CMS خود ایجاد کنید. اگر تا به حال این کارها را انجام نداده اید، به راحتی می توانید اشتباه کنید و بیشتر از اینکه فایده داشته باشید، ضرر کنید.

به همین دلیل است که پشتیبانی وب سایت قابل اعتماد برای حفظ یک ارائه تجاری موفق بسیار مهم است.

در این مقاله قصد داریم برخی از مزایایی که یک پشتیبانی خوب وب سایت می تواند برای شما به ارمغان بیاورد را به اشتراک بگذاریم.

زمانی که زمان زیادی برای نگهداری وب سایت خود ندارید به شما کمک می کند
حتی اگر سال‌ها هیچ محتوایی ارسال نکنید، وب‌سایت شما همچنان آنلاین خواهد بود و مشتریان بالقوه می‌توانند مهم‌ترین اطلاعات شرکت شما را بخوانند.

بسیاری از کارآفرینان زمان کافی برای نگهداری وب سایت خود به صورت روزانه ندارند، اما چندین کار مهم وجود دارد که باید انجام شود تا وب سایت شما قابل مشاهده باشد.

تمدید نام دامنه یکی از آنهاست. اگر فراموش کردید نام دامنه خود را تمدید کنید، شخص دیگری می تواند آن را بخرد، وب سایت خود را در آن آدرس بسازد و خدماتی را ارائه دهد که برای شما قابل رقابت است. اگر فراموش کنید نام دامنه خود را تمدید کنید، می توانید مشتریان بالقوه زیادی را از دست بدهید. یک وب مستر خوب نام دامنه و تاریخ انقضا هاست را به مشتریان یادآوری می کند.

اولین مطالب آزمایشی من

۱۰ بازديد
این اولین مطالب آزمایشی وبلاگ من می باشد و به زودی حذف خواهد شد.
امروز ارتباط و تبادل اطلاعات نقش بسیار مهمی در رشد و فرهنگ مردم یک کشور و جامعه را دارد و وبلاگ یکی از راه های سریع انتقال اطلاعات و ارتباط مردم یک جامعه با هم می باشد .
شما به راحتی می توانید مطالب مورد علاقه , کارهای روزمره , علم و فرهنگ را در وبلاگ خود انتشار دهید و با سایر دوستان خود به گفتگو و تبادل نظر بپردازید .

دومین مطلب آزمایشی من

۱۰ بازديد
این دومین مطلب آزمایشی وبلاگ من هستش و به زودی این متن حذف خواهد شد .
وبلاگ چیست ؟
وبلاگ یا وب‌نوشت که به آن تارنوشت، تارنگار یا بلاگ و به زبان انگلیسی(Blog) هم می‌گویند، وبلاگ حاوی اطلاعاتی مانند: گزارش روزانه، اخبار، یادداشت‌های شخصی و یا مقالات علمی مورد نظر طراح آن است. وبلاگ ترکیبی از دو کلمۀ «web» و «log» به معنای ثبت وقایع روزانه است .مطالب وبلاگ بر مبنای زمانی که ثبت شده گروهبندی و به ترتیب از تازه‌ترین رخداد به قدیم ارائه می‌گردد. نویسندهٔ ویلاگ، وب‌نویس یا تارنویس نامیده می‌شود و ممکن است بیش از یک نفر باشد، وب‌نویس به گزارش مداوم رویدادها، خاطرات، و یا عقاید یک شخص یا یک سازمان می‌پردازد. واحد مطالب در وبلاگ،پست است، معمولاً در انتهای هر مطلب، برچسب تاریخ و زمان، نام نویسنده و پیوند ثابت به آن یادداشت ثبت می‌شود. فاصلهٔ زمانی بین مطالب وبلاگ لزوماً یکسان نیست و زمان نوشته ‌شدن هر مطلب به خواست نویسندهٔ وبلاگ بستگی دارد. مطالب نوشته شده در یک وبلاگ همانند محتویات یک وب‌گاه معمولی در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. در بیشتر موارد وبلاگ ها دارای روشی برای دسترسی به بایگانی یادداشت‌ها هستند (مثلاً دسترسی به بایگانی بر حسب تاریخ یا موضوع). بعضی از وبلاگ ها امکان جستجو برای یک واژه یا عبارت خاص را در میان مطالب به کاربر می‌دهند.