یکشنبه ۰۲ اردیبهشت ۰۳

رایج ترین اشتباهات پشتیبان گیری وردپرس که باید از آنها اجتناب کنید

۱۲ بازديد
اشتباهات اصلی پشتیبان گیری افراد هنگام تلاش برای حفظ نصب وردپرس چیست؟ اگر استراتژی برای پشتیبان گیری از وردپرس خود تعریف نکنید، مشکلات زیادی وجود دارد.

پشتیبان گیری صحیح از نصب وردپرس یک موضوع امنیت وردپرس است. این اقدام به شما کمک می کند تا مطمئن شوید که اگر سایت شما به خطر بیفتد، می توانید آن را در عرض چند دقیقه به مسیر خود بازگردانید.

همچنین اگر می‌خواهید نصب وردپرس خود را به سرویس میزبانی دیگری منتقل کنید، باید اشتباه مهمی را که در PHP مرتکب شده‌اید برطرف کنید یا فقط باید مطمئن شوید که می‌توانید بدون توجه به اتفاقی که می‌افتد، به محتوای خود دسترسی پیدا کنید، بسیار مهم است.

در مقاله امروز، متوجه خواهید شد که رایج ترین اشتباهات هنگام پشتیبان گیری از وب سایت وردپرس چیست و چگونه آنها را مرتکب نشوید. در اینجا اطلاعاتی در مورد مشکلات مربوط به موارد زیر پیدا خواهید کرد:

فرکانس پایین پشتیبان گیری
انتخاب اشتباه افزونه پشتیبان
تکیه کامل به پشتیبان گیری دستی
عدم پشتیبان گیری از کل وب سایت
قطع شدن اتصال سرور
آماده برای یادگیری؟ به خواندن ادامه دهید!

فرکانس پایین پشتیبان گیری
در حالی که اولین و رایج ترین اشتباه در مورد تهیه نسخه پشتیبان از وردپرس این است که اصلاً آن را انجام نمی دهید، دومین راه رایج برای اشتباه گرفتن آن این است که آن را طبق برنامه انجام ندهید.

این ایده که وب‌سایت شما به‌روزرسانی‌های محتوایی کمی داشته است که نمی‌توان از آن‌ها دوباره نسخه پشتیبان تهیه کرد، چیزی است که باید در اسرع وقت از شر آن خلاص شوید.

این به دلیل نحوه عملکرد وردپرس است. در حالی که ممکن است فقط چند تغییر در موضوع ایجاد کرده باشید، یا اصلاً هیچ تغییری ایجاد نکرده باشید، فقط محتوای جدیدی منتشر کرده باشید، این بدان معنا نیست که تغییرات مهم نیستند.


هاست اشتراکی می تواند باشدبرای مثال، یک صفحه جدید به معنای تعداد زیادی فایل جدید در نسخه پشتیبان شما است، مهم نیست که به روز رسانی چقدر کوچک یا ساده به نظر برسد.

اگر آخرین نسخه پشتیبانی سایت باشد، با به‌روزرسانی خود وردپرس، می‌توانید محتوای زیادی را به دلیل خطا یا ناسازگاری از دست بدهید. به همین دلیل است که باید حداقل یک بار در روز نسخه پشتیبان تهیه کنید - در صورت اعمال تغییرات بیشتر، بیشتر.

انتخاب اشتباه افزونه پشتیبان
بهترین افزونه های وردپرس برای پشتیبان گیری به شما امکان می دهد فرکانس پشتیبان گیری خود را به راحتی پیکربندی کنید.

این برای پیگیری پشتیبان گیری شما عالی است. اما انتخاب اشتباه افزونه ممکن است زمانی که واقعاً نیاز به دسترسی به نسخه‌های پشتیبان خود داشته باشید، شما را سرگردان کند.

به عنوان مثال، ممکن است پلاگین مناسب را برای پشتیبان گیری خود انتخاب کنید و همچنان آن را اشتباه بگیرید. این به این دلیل است که نصب وردپرس شما احتمالاً دارای تعداد زیادی افزونه دیگر است که با هم کار می کنند تا سایت شما درست به نظر برسد.

به همین دلیل است که قبل از هر چیز باید سازگاری راه حل پشتیبان خود را با سایر افزونه هایی که نصب کرده اید آزمایش کنید.

یکی دیگر از اشتباهات رایج نصب یک افزونه پشتیبان و هرگز فعال نشدن و پیکربندی آن است. به همین دلیل است که به محض اینکه یک افزونه پشتیبان تهیه کردید، باید ادامه دهید و آن را به طور کامل فعال کنید.

در اینجا چند افزونه وجود دارد که به شما در پشتیبان گیری از وردپرس کمک می کند:


UpDraft Plus;
BackupBuddy;
WPVivid؛
BlogVault;
VaultPress;
پشتیبان گیری
Duplicator Pro.
بسیاری از این افزونه ها را می توان با چند کلیک راه اندازی کرد و اگر به درستی راه اندازی شوند، بازیابی نصب قبلی وردپرس شما به همین راحتی خواهد بود.

تکیه کامل به پشتیبان گیری دستی
ما به یک دلیل به افزونه های پشتیبان وردپرس اشاره کردیم: آنها کار می کنند. برخلاف پشتیبان گیری دستی از وردپرس، با استفاده از راه حل هایی مانند Google Drive یا Dropbox. در حالی که این ابزارها برای ذخیره نسخه پشتیبان وب سایت شما عالی هستند، این عمل دستی پشتیبان گیری از صفحه است که مشکل ساز است.

درک دلیل آن سخت نیست. اگر پایداری برای کنترل کردن پشتیبان‌گیری‌هایتان مهم است، بعید است که بتوانید بدون ابزارهای خودکار، یک برنامه پشتیبان تهیه کنید. حتی اگر بسیار منضبط باشید، اشتباهاتی در راه وجود دارد.

به همین دلیل است که اتوماسیون کلید یک پشتیبان خوب است. این تضمین می کند، چه باران ببارد و چه بدرخشد، که نسخه های پشتیبان شما به روز هستند و هر زمان که به آنها نیاز داشتید آماده استفاده هستند.

عدم پشتیبانی سایت از کل وب سایت
آیا می خواهید یکی دیگر از اشتباهات رایج پشتیبان گیری را بدانید که می تواند کل استراتژی پشتیبان گیری شما را خراب کند؟ فقط به دنبال پشتیبان گیری از بخش هایی از وب سایت خود مانند محتوای آن نباشید.

در حالی که ممکن است بخواهید از محتوای خود به طور جداگانه نسخه پشتیبان تهیه کنید - به خصوص اگر به میزبان دیگری نقل مکان می کنید و می خواهید تغییرات دیگری در ظاهر وب سایت خود در این فرآیند ایجاد کنید - هرگز نباید فقط از محتوای خود نسخه پشتیبان تهیه کنید.

وردپرس به دلیل ساختاری که دارد ماشینی است که به خوبی روغن کاری شده است. این ترکیبی از کد پی اچ پی، افزونه ها، ابزارک ها و محتوایی است که یک وب سایت وردپرس را عالی جلوه می دهد. شما برای درست جلوه دادن صفحه خود تلاش زیادی کرده اید و نمی خواهید آن را به دلیل مسائل فنی از دست بدهید.

به همین دلیل است که پشتیبان گیری کامل راه حلی است. آنها مطمئن خواهند شد که در صورت نیاز به بازیابی آن از هر نقطه ای در گذشته، سایت شما درست به نظر می رسد.

قطع شدن اتصال سرور
فکر می کنید با اشتباهات پشتیبان گیری تمام شده اید؟ در حالی که رایج ترین اشتباهات در موضوعات دیگر مورد بررسی قرار گرفت، هنوز یک کار اشتباه وجود دارد که پشتیبان های شما را برای همیشه خراب می کند. یعنی پرداخت هزینه ارزان ترین هاستینگی که می توانید پیدا کنید.
منبع
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.